Thursday, January 24, 2008

Demam memanjang..

"SrooooK! SrooooK! SrooooK!" aku tarik, cecair yang nak keluar dari hidung ku! Berulang-ulang! Teruk betul rasa badan hari ini. Om depan ku bagi petua " sedut air kedalam hidung dan hembus - 10 Kali!" Aku try, sampai rasa nak lemas aku buatnya --max aku buat 7-8 saja... Si Deo kata takut aku kena anu...anu...anu... "den...." sebab aku cerita pasal sakit otot pula. Tak berani nak sebut habis taku masin mulut! So dah pergi klinik on Tues tapi masih juga deman dan selsema melekat kat badan ni. Ubat dah ditelan, rasa mengantuk sepanjang masa. Malam tadi dah tido lena juga, harap2 pagi tadi ok tapi better than yesterday so sebab tu boleh merangkak juga ke pejabat sebab ada meeting. Allahamdullilah, sampai petang I make the day oriat..dan "SroooK! Srook! Srok! tetap ada dan mengurang. Esok harapan saya semua oriat. Insyallah.


No comments: